Sunday, May 20, 2012

Tervehdys ♥

Hei kaikki ihanaiset blogiini eksyjät! ^__^

 

Päätin siirtyä tänne pitämään ihan omaa blogiani kaikesta höpsöstä mistä pidän, kivoista vastaan tulevista jutuista ja muusta hömpästä elämäni varrella, mitä haluan jakaa muillekin. Olen aika tuore bloggaaja, mutta eiköhän se tästä käyntiin lähde. :)

Jonkin verran olen kirjoitellut Lilyssä , mutta minusta alkoi tuntua, ettei se ole paikkani. Ihan mukava palsta-sivusto kuitenkin ja paljon hyviä bloggauksia, ehkei kuitenkaan lolita-juttujen paikka..tuntui että siellä on lähinnä aikuisempaa Helsinkiläistä väestöä, joilla on omistusasunnot ja rahaa shoppailla ja syödä gourmet-ruokia. Oma elämäntilanteeni on nyt sellaisessa vaiheessa, etten usko sen kiinnostavan Lilyn lukijoita, ehkäpä kirjoittelen sinne taas joskus myöhemmin.


Rakastan röyhelöitä! Olen ihan pikkutytöstä asti pitänyt kaikesta todella tyttömäisestä; rimpsuista, vaaleanpunaisesta, röyhelöistä, mekoista, pehmoeläimistä...tätä listaa jatkuisi vaikka kuinka, mutta perusidea tuli varmaankin selväksi. Teini-iässä lähemmin animeen tutustuessani (katselin myös ihan pikkuisena) ja Japanin nuorisokulttuurin levitessä maailmalle sain tiettää, että rakastamalleni tyylille on nimi - Lolita. ♥ 

Olen kokeillut tyyliä jos toista elämäni varrella..gootti, rokkari, punkkari, ihkupissis, hoppari, hippi....joitain on jäänyt jäljelle ja etenkin nykyisin söpöstely on voiton puolella.

 

Lolita-vaatteiden ja asusteiden määrän karttuessa tuli sellainen fiilis, että asuista olisi hienoa saada kuvia. Olen kuitenkin ihan kamalan kamerapelkoinen ja aina sukujuhlissa sun muissa olen piiloutunut tai peittänyt kasvoni, jos joku on yrittänyt linssillä sohia. :P


Facebookissa huhuilin sitten mahdollista kuvien ottajaa ja päädyinkin loppujen lopuksi oikeaan studioon ihan oikean kuvaajan kanssa räpsimään otoksia! :D
Studiolla kävin heilumassa helatorstaina tällä viikolla.


Yksi asukokonaisuuksista "pukuhuoneessa", mikä taisi olla oikeasti jonkin sortin kokoushuone.

Kuvaajana toiminut Miika sai musta kuitenkin tosi hienoja otoksia, vaikka olinkin varmasti hankala kuvattava. Olin ihan ylijännittynyt ja kaikki aiemmin mietityt poseerausideat sun muut hävisivät kuin tuhka tuuleen kameran eteen astuessa.

Kaverin nappaama kuva taustalta.
Nyt ensimmäisen mallikokemuksen jälkeen tietää vähän miten homma toimii ja millaista se on ja nyt sitä vasta innostuukin ja mieleen pomppii kaikenlaisia kivoja ideoita.

Kuvaajalla on vielä iso homma käydä läpi kaikki otokset, tuli sen verran paljon räpsittyä. Osan kuvista olen kuitenkin jo saanut ja pari niistä koristaa tuolla blogin yläreunassa. :)


Suurin osa tytöistä leikkii pienenä prinsessoja, 
mutta minä teen sitä vieläkin!



No comments:

Post a Comment

Jaa ajatuksia, teidän kaikkien kommentteja on ihana lukea! ♥

Share your thoughts, I love reading all of your comments! ♥

!! NOTE: I don't do follow for follow !!

Note: Only a member of this blog may post a comment.